شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

عرضه اینترنت همراه رایگان برای حجاج ایرانی از سوی ایرانسل

ایرانسل همانند سال‌های گذشته از عرضه ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمات و پیام کوتاه به حجاج ایرانی بیت الله الحرام و همچنین امکان استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه در موسم حج ابراهیمی امسال، خبر داد.

مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل از صبح روز دوشنبه 25 شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیمکارت ایرانسل و انتخاب شبکه تلفن همراه "موبایلی (Mobily)" از طریق بخش تنظیمات شبکه گوشی تلفن همراه خود در کشور عربستان، می توانند از تعرفه 599 تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران و تعرفه 249 تومانی به ازای هر یکبار ارسال پیامک به هر نقطه از دنیا، بعنوان ارزان‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی حجاج ایرانی برخوردار شوند.
ادامه مطلب ...

ایجاد فروشگاه کارت شارژ! آری یا نه؟

ایمیلی به شکل زیر برای من آمده است:

با عرض سلام و وقت بخیر همکار گرامی؛
شما به عنوان یکی از دارندگان 500 وبلاگ برتر مدنظر شرکت ما مبنی بر ایجاد فروشگاه کارت شارژ انتخاب شده اید. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های فروش کارت شارژ در اینترنت می باشد که با دعوت از وبلاگ نویسان کوشا و با پشتکار و در اختیار گذاشتن یک فروشگاه کارت شارژ مستقل به مدیران وبلاگ ها این امکان را فراهم می آورد که با فروش هر کارت شارژ در سود فروش آن ها سهیم باشند.

قابل ذکر است که تمامی کارت شارژهای موجود در این شرکت در اختیار شما قرار می گیرد و شما با فروش هر کارت شارژ در فروشگاه خود می توانید اقدام به کسب درآمد نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده یک فروشگاه تست هر چه زودتر به سایت ما مراجعه فرمایید.

با آرزوی موفقیت و شادکامی از خداوند منان برای شما

- - -

بنظر شما چکار کنم؟ آیا ایجاد فروشگاه خرید کارت شارژ درآمد خوبی خواهد داشت؟

اخاذی 400 میلیونی با پیامک عاشقانه

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران، از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با اغفال یک دختر جوان از وی 400 میلیون ریال اخاذی کرده است. سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس فتا مازندران افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مازندران مبنی بر اغفال و اخاذی از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از شاکی دریافتند، در پی آشنایی دختر شاکی با مردی ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهانی تلفنی و همچنین توسط پیامک و ارسال SMS دختر جوان با این مرد شیطان صفت، متهم با سوء استفاده از اطلاعات شخصی این دختر و با تهدید و ارعاب طی چند مرحله اقدام به اخاذی 40 میلیون تومانی از او کرد.

رئیس پلیس فتای مازندران اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند، فرد متهم به اغفال و اخاذی را به همراه همدستش که اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند، شناسایی کنند.

به گزارش فارس رستمی در ادامه از دستگیری متهم با هماهنگی مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات اولیه، ابتدا منکر ادعای شاکی شده، اما با توجه به دلایل و مدارک موجود هر دو متهم لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

سرهنگ رستمی به پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت: با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی و با قرار 100 میلیون تومان روانه زندان شدند.