شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

انتقال احساس از طریق پیام کوتاه به کمک فناوری جدید

وقتی فکری در ذهن دارید و می خواهید آن را از طریق پیام کوتاه به دوستانتان منتقل کنید چه می کنید؟

دانشمندان دستگاه جدیدی برای کمک به این موضوع ساخته اند! این دستگاه جدید که مانند یک نوع گیرنده صدا و پیغام می مانند می تواند صداهای کوتاه مختلفی که توسط کاربر تولید می شود را ضبط نماید و مطابق خواسته کاربر بر روی یکی از نمادهای گرافیکی که معمولا در کنار پیام های کوتاه برای جالب شدن آن فرستاده می شود، بارگذاری کند.

این کار باعث ایجاد حس واقعی قوی تری بین دو طرف فرستنده و گیرنده می شود. این دستگاه به کمک فناوری بدون سیم می تواند کار کند و البته برای شارژ شدن نیاز به اتصال به برق دارد، از دیگر قابلیت های آن توانایی اتصال آن به تلفن های همراه هوشمند و نیز انواع تبلت ها است.

رایتل و طرح بی‌نهایت

هم‌زمان با فرارسیدن عید نوروز، طرح «بی‌نهایت» رایتل راه‌اندازی شد. اپراتور سوم تلفن همراه به منظور ارائه خدمتی متمایز برای مشترکان پرمصرف خود طرحی را با عنوان «بی‌نهایت» ویژه مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی خود راه‌اندازی کرده است.

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی رایتل با اشتراک طرح بی‌نهایت و با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان می‌توانند به صورت نامحدود از خدمات داخل شبکه رایتل همچون مکالمه صوتی، مکالمه تصویری، پیامک، پیام چند رسانه ای و اینترنت پر سرعت همراه استفاده نمایند.

همچنین هر مشترک سیم‌کارت دائمی رایتل با ثبت نام در این طرح می‌تواند از 1000 دقیقه مکالمه صوتی و 1000 پیامک خارج از شبکه (تماس با سایر اپراتورهای تلفن همراه یا ثابت) در هر دوره (2 ماهه) استفاده کند.

این طرح در حال حاضر ویژه مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی رایتل است.

سامانه دریافت الکترونیکی دما در کرمانشاه افتتاح شد

با حضور مدیرکل صندوق بیمه روستائیان کشور، سامانه دریافت الکترونیکی حق بیمه (دما) در کرمانشاه افتتاح شد. در همایشی که در سالن اجتماعات اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمانشاه برگزار شد، سامانه دریافت الکترونیکی حق بیمه دما در کرمانشاه افتتاح شد.

روستائیان با مراجعه به سایت صندوق www.roostaa.ir به سامانه متمرکز الکترونیکی حق بیمه وارد و پس از استفاده از نام کاربری و کلمه عبور که نمایندگی آن را در اختیار روستائیان و عشایر قرار می‌دهند، از امکانات سامانه استفاده کنند.

این سامانه دسترسی آسان را برای اطلاع از آخرین وضعیت بیمه‌شدگان روستایی و عشایری فراهم می‌کند و سامانه پیامکی 300027 نیز در اختیار بیمه‌شدگان است تا با ارسال شماره ملی، سوابق بیمه خود را دریافت کنند. صندوق بیمه‌اجتماعی روستائیان و عشایر کرمانشاه شانزدهمین استان کشور است که به سامانه دریافت الکترونیکی حق بیمه دما مجهز شده است.