شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

عرضه اینترنت همراه رایگان برای حجاج ایرانی از سوی ایرانسل

ایرانسل همانند سال‌های گذشته از عرضه ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمات و پیام کوتاه به حجاج ایرانی بیت الله الحرام و همچنین امکان استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه در موسم حج ابراهیمی امسال، خبر داد.

مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل از صبح روز دوشنبه 25 شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیمکارت ایرانسل و انتخاب شبکه تلفن همراه "موبایلی (Mobily)" از طریق بخش تنظیمات شبکه گوشی تلفن همراه خود در کشور عربستان، می توانند از تعرفه 599 تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران و تعرفه 249 تومانی به ازای هر یکبار ارسال پیامک به هر نقطه از دنیا، بعنوان ارزان‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی حجاج ایرانی برخوردار شوند.

به این ترتیب، مشترکین ایرانسل در کشور عربستان با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی در طی موسم حج ابراهیمی امسال، به ازای هر دقیقه تماس با استفاده از سیم کارت ایرانسل به هر مقصدی در داخل ایران 599 تومان و برای هر دقیقه تماس ورودی از ایران و هر نقطه جهان نیز تنها 599 تومان پرداخت خواهند کرد.


امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز برای حجاج مشترک ایرانسل با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی عربستان به صورت کاملا رایگان و نامحدود فراهم شده است. روشن کردن، فعال سازی سیم کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مشترکین ایرانسل در بر ندارد.

کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، لازم است برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل بیست و چهار ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز، برای فعال سازی خدمات رومینگ، می بایست با شماره 700 تماس بگیرند.

همچنین حجاج در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، با “مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل” به شماره 711 و یا 00989377110000 و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل حجاج علاوه بر کارت شارژ، از طریق روش‌هایی مختلفی از جمله شارژ اینترنتی از طریق وبسایت بانک‌های طرف قرارداد، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وبسایت ایرانسل و کنترل حساب اینترنتی، شارژ مستقیم با تلفن همراه، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط از سوی اقوام و آشنایان حجاج و از داخل ایران یا عربستان ممکن می‌باشد.

علاوه بر این موارد، ایرانسل با ارائه یک سرویس جدید این امکان را برای کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری خود فراهم کرده تا با دریافت رمز دوم کارت های عضو شبکه شتاب خود و با شماره گیری کد دستوری #7*، در هر لحظه و هر کجا شارژ مورد نظر خود را به قیمت واقعی و بسیار آسان از طریق گوشی تلفن همراه خود خریداری کنند. استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکانپذیر نیست.

ایرانسل با برقراری خدمات رومینگ بین الملل با 419 اپراتور تلفن همراه برای مشترکین سیمکارت‌های دائمی، 168 اپراتور برای مشترکین سیمکارت‌های اعتباری و 299 اپراتور برای خدمات دیتا، گسترده ترین شبکه رومینگ تلفن همراه کشور را به مشترکین خود عرضه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد