شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژر کیت رویایی

این گجت که MessLess نام دارد یک دیسک شیشه ای با چهار اتصال دهنده الکتریکی است که به شما امکان می‌دهد که ابزار الکترونیکی خود مانند تلفن همراه، PSP ، Ipod و یا دوربین عکاسی دیجیتال خود را به آن وصل کرده و به راحتی شارژ کنید.

البته در صورت نیاز می توانید نوع اتصال دهنده خود را نیز عوض کنید.

شما با این ابزارک می توانید دیگر از دست سیم‌های فراوان و درهم ریخته شارژرها را حت شوید.

قیمت این گجت 69 یورو اعلام شده است.

منبع: دیلی تلگراف

شارژ دستگاه‌های دیجیتال شما با یک قابلمه آب

اگر دائما نگران این هستید که زمانی که به سفرهای برون‌شهری رفته و یا به هر دلیلی به نیروی الکتریکی برای شارژ کردن دستگاه خود دسترسی ندارید دستگاه شما خاموش شود، این ابزار با نام PowerPot به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

شرکت سازنده این ابزار مدعی شده است که پاورپوت اولین دستگاه ترموالکتریکی با پورتUSB است که تاکنون تولید شده است.

این دستگاه به وسیله آبی که در داخل ظرف گلدان مانند آن ریخته می‌شود از طریق پورت USB قادر به شارژ کردن گجت و ابزارهای دیجیتالی شما خواهد بود و پیشنهاد ما این است که برای هرچه موفق‌تر بودن این دستگاه جالب، پاورپوت باید قابلیت کارکردن با هر نوع منبع دیگر انرژی مانند آتش و ... را نیز داشته باشد.

این ابزار مفهومی که هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است دارای توان‌های مختلف تولید انرژی و قدرت از جمله 5 ، 10 و 15 وات است و اگرچه هنوز در مرحله توسعه قرار دارد اما قیمتگذاری پاورپوت با توجه به قدرت تولیدی آن بین 125 تا 500 دلار هزینه دربر خواهد داشت.

سورس: geeky-gadgets
ترجمه و انتشار: فارنت

این شارژر نقش آنتی ویروس را هم برای گوشی شما خواهد داشت!‍

تعداد روزافزون گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های مرتبط با آنها و افزایش تعداد دانلود برنامه‌های مرتبط با سیستم عمل آنها، این دستگاه‌های هوشمند را به هدفی جذاب برای ویروس‌ها و نفوذگران تبدیل کرده و این روزها دسته ای از نرم افزارهای مخرب درحال رشد، بدافزارهای مخصوص گوشی‌های همراه هستند که روز به روز در حال گسترش هستند.

نمونه ای از این بدافزارها، برنامه مخربی است که به نفوذگران اجازه می‌دهد بدون اخذ مجوز از مالک گوشی به نصب برنامه‌های مختلف بر روی گوشی آیفون وی بپردازند. بدافزاری که حدودا دوماه پیش توسط محققان امنیتی انستیتو تکنولوژی جورجیا کشف شد و از طریق اتصال شارژر به آیفون، شروع به کار می‌کند. همین نکته باعث ایجاد بدبینی نسبت به شارژرهای گوشی‌های همراه شد.
 
ادامه مطلب ...