شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ اپ: شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری به آسانی آب خوردن

اگر به دنبال یک راه سریع‌تر و آسان‌تر برای خریداری شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری هستید شارژ اپ را امتحان کنید. اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم ساده، زیبا و در عین حال کارآمد است. اپلیکیشن شارژ اپ توسط شرکت آیدان گستر طراحی و تولید شده و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها موجود نه تنها برای خریداری شارژ بلکه برای آگاهی از کدهای مختلف انواع سرویس‌های اپراتورها و همچنین اجرای بعضی فرمان‌ها می‌باشد.

رابط کاربری این اپلیکیشن در عین سادگی زیبا و جذاب طراحی شده و با ورود به این اپلیکیشن و ثبت نام در آن می‌توانید مستقیماً به صفحه خرید شارژ هدایت شوید. در این صفحه ابتدا دو گزینه پین و اتوشارژ را در اختیار دارید که گزینه اول برای دریافت کدشارژ و گزینه دوم برای شارژ خودکار پس از اتمام عملیات خرید می‌باشد. همان‌طور که انتظار دارید با شارژ اپ برای هر چهار اپراتور ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل شارژ خریداری کنید. عملیات خرید به کمک اینترنت و از طریق درگاه بانک‌های ملی، ملت، سامان یا پارسیان و در یک محیط امن انجام می‌پذیرد.
  
در نوار ابزار پایین صفحه چهار دکمه بانک شارژ، شارژ سریع، امتیازات و پشتیبانی به چشم می‌خورد. بانک شارژ برای وارد کردن و ذخیره‌سازی کدشارژ‌هایی است که از این اپلیکیشن یا هر جای دیگری خریداری می‌کنید. این کدها را می‌توانید در این محل برای استفاده‌های بعدی با ذکر توضیحات قرار دهید و با فشردن یک دکمه از آن‌ها استفاده کنید.

شارژ سریع یک امکان خوب دیگر است که می‌تواند با فشردن یک دکمه بدون طی مراحل طولانی خرید و بدون احتیاج به اینترنت سیم‌کارت شما را شارژ کند. البته باید پیش از آن از طریق خرید شارژ و علامت‌زدن گزینه “ذخیره به عنوان شارژ سریع” یک کدشارژ را به عنوان شارژ ضروری در این قابلیت ذخیره کرده باشید.

در قسمت امتیازات می‌توانید با خرید شارژ به راه‌های مختلف و یا معرفی این اپلیکیشن به دوستانتان امتیاز کسب کنید و با استفاده از این امتیازات شارژ آفلاین، جایزه و حتی پول نقد دریافت کنید. قراردادن پیشنهاد و انتقاد در نظرات بازار و همچنین خرید شارژ توسط دوستانتان نیز امتیازاتی دارد که با جمع کردن آن‌ها می‌توانید در نسخه آینده اپلیکیشن از هدایا برخوردار شوید.

گزینه آخر هم که به پشتیبانی اختصاص دارد می‌تواند سوالات و مشکلات شما را در زمینه‌های فروش پین، اتوشارژ و نرم‌افزار پذیرا باشد و یا مکانی برای ارتباط مستقیم با مدیریت باشد.

در منوی بالای صفحه نیز دکمه‌ای برای مشاهده مشخصات پروفایل شما و امتیازات کسب شده وجود دارد و همچنین با فشردن دکمه به شکل سیم‌کارت می‌توانید به فرمان‌های مفیدی مانند استعلام اعتبار مکالمه، اعتبار اینترنت، اعلام دسترسی مخاطب، ارسال درخواست تماس و همچنین خدمات اپراتورها دسترسی داشته باشید.

در قسمت خدمات اپراتورها کدهای مختلف بر اساس نوع سیم‌کارت و اپراتور دسته‌بندی شده‌اند و کدهای مختلفی مانند بسته‌های اینترنت، تماس، پیامک، بسته‌های ترکیبی، آهنگ پیشواز، خدمات طلائی، پیام‌گیر صوتی، چتر اضطراری، همراهان اول و … در آن‌ها به چشم می‌خورد.

در آخر هم می‌توانید برای دسترسی به راهنمای خرید و یا سوالات متداول از دکمه منوی بالای صفحه کمک بگیرید.

دانلود: برای دریافت شارژ اپ به صورت رایگان و با حجم تنها 560 کیلوبایت می‌توانید از سایت شارژ اپ دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد