شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

کاهش محبوبیت پیامک در بین کاربران جهانی

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داده است که تعداد زیادی از کاربران سراغ ابزارهای پیام‌رسان رایگان یا کم‌هزینه رفته‌اند و آن‌ها را جایگزین سرویس پیامک کرده‌اند. مرکز تحقیقاتی Ovum با اعلام این خبر توضیح داد که روند یاد شده باعث شده است تا از مجموع درآمدهای شرکت‌های مخابراتی سراسر جهان برای سرویس پیامک (SMS) کاسته شود و اپراتورها را نگران کند.

بررسی جدید این مرکز تحقیقاتی نشان داد 31 درصد افرادی که در این بررسی حضور داشتند اعلام کردند که از سرویس‌های ارسال پیام استفاده می‌کنند و این اتفاق باعث شده است تا کمتر سراغ سرویس پیامک بروند. کشورهایی مانند استرالیا، برزیل، چین و فرانسه بیشترین تاثیر را از روند کاهش تمایل کاربران برای ارسال پیامک دیده‌اند و این در حالی بوده است که آلمان، روسیه و آمریکا هم توضیح دادند که میزان ارسال پیامک بین مشترکان موبایلی آن‌ها افزایش یافته است.

بر پایه نتایج این مطالعه تاثیرات اولیه استفاده از ابزارهای پیام‌رسان بر سرویس پیامک و پنل ارسال sms قابل مشاهده است و پیش‌بینی می‌شود میزان علاقمندی کاربران برای استفاده از این قبیل ابزارها باز هم افزایش یابد. در حالی که میزان محبوبیت دستگاه‌های الکترونیکی بین کاربران افزایش زیادی یافته است، این قبیل ابزارهای پیام‌رسان هم به صورت همزمان محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند. همچنین، 34 درصد مشترکان سرویس Skype و 51 درصد سرویس WhatsApp توضیح دادند به واسطه استفاده از این قبیل ابزارها، میزان استفاده آن‌ها از سرویس پیامک کاهش یافته است.

روش های قطع خودخواسته سیم کارت های همراه اول

مشترکین همراه اول می‌توانند در صورت نیاز به قطع ارتباط تلفن همراه برای مدت معین (حداکثر 3 ماه) به دو روش درخواست قطع تلفن همراه را اعلام کنند. در روش حضوری مشترکین تلفن همراه می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند. اما در روش غیرحضوری، مشترکین در صورتیکه خدمات غیرحضوری (E-care) را فعال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام کنند.

اما مدارک و شرایط مورد نیاز برای این منظور «حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی ایشان، تکمیل و امضای فرم درخواست، ارائه اصل و تصویر کارت ملی، ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی، ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر (تایید وصولی مبلغ صورتحساب توسط دفاتر خدماتی الزامی است) است.

مدت قطع تلفن همراه حداکثر 3 ماه است و وصل تلفن مشترکینی که قبلا در یکی از دفاتر خدمات ارتباطی درخواست قطع کرده‌اند، صرفا از طریق همان دفتر صورت می‌پذیرد.

مشترکین تلفن همراه که خدمات غیرحضوری (E-care) تلفن همراه خود را فعال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت همراه اول درباره قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام کنند. مشترکینی که تلفن همراه خود را بصورت وکالتی واگذار کرده‌اند هم در صورتیکه پس از گذشت چند دوره، کماکان صورتحساب به نام ایشان صادر می‌شود، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز، اصل و تصویر کارت ملی نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام کنند.

مهلت شرکت در جشنواره آفتاب تالیا تمدید شد

تالیا اعلام کرد به دلیل استقبال مشترکین از جشنواره بزرگ آفتاب، زمان کسب امتیاز برای مشترکین تا 25 شهریورماه تمدید شده است.

به گزارش ایستنا،‌ مشترکین فعال فعلی تالیا 12 امتیاز به همراه 10 امتیاز هدیه تالیا، مشترکینی که مجددا فعال شونده: 10 امتیاز به همراه 10 امتیاز هدیه تالیا، مشترکین جدید در بازه زمانی فوق 15 امتیاز، هر ماه سابقه اشتراک به شرط فعال بودن 1 امتیاز، به ازای هر 20.000 ریال شارژ در بازه زمانی فوق 1 امتیاز و خرید از درگاه های الکترونیکی 2 امتیاز به ازای هر بار خرید شرایط و روش امتیاز دهی جشنواره آفتاب تالیا را تشکیل می دهند.