شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

ورود به لیست سیاه همراه اول؛ تاوان ورود اشتباه پین کد

مشترکان همراه اول باید درباره این که چه سیم‌کارت‌هایی در لیست سیاه قرار می‌گیرند، بدانند که این موضوع فقط برای مشترکان اعتباری است و شامل کسانی می‌شود که اگر به دلایلی در وارد ‌کردن پین شارژ، پنج بار اشتباه کنند، خطشان به لیست‌ سیاه (black list) وارد می‌شود.
 
به گزارش ایسنا همچنین اگر مشترکی بیش از سه بار شماره پین خود را اشتباه وارد کند، سیم‌کارتش به‌صورت اتوماتیک قفل شده و شماره puk از مشترک خواسته می‌شود و مشترکانی که شماره پپن و پوک خود را به دلایلی ندارند، می‌توانند فقط از طریق مراکز تلفن ثابت اقدام کنند.
 
پیش از این عنوان شده است که وصل سیم‌کارت مفقودی 20 هزار ریال هزینه دارد که سهم دفاتر هشت هزار ریال و سهم اپراتور 12 هزار ریال است؛ همچنین تعرفه وصل شخصی و وصل تعهد به نام زدن هم 20 هزار ریال است که سهم دفاتر از این بابت هشت هزار و سهم اپراتور 12 هزار ریال اعلام شده بود.
 
اما وصل بدهی 20 هزار ریال که سهم دفاتر هشت هزار و اپراتور 12 هزار ریال است و وصل محدودیت‌ مکالمه (ماهانه) مبلغ تعرفه شش هزار ریال است که سهم دفاتر دو هزار و 400 ریال و اپراتور سه هزار و600 ریال است و قطع محدودیت مکالمه رایگان بوده که سهم دفاتر 500 ریال و سهم اپراتور رایگان خواهد بود.

ارسال حداقل 3 میلیون پیامک قرآنی توسط همراه اول

عطاء‌الله ملکی‌تبار، مشاور مدیرعامل همراه اول با اشاره به مشارکت گسترده همراه اول در دومین جشنواره نشریات مکتوب و دیجیتال قرآنی آیات گفت: همراه اول قصد دارد نوزدهم اسفندماه همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره نشریات مکتوب و دیجیتال قرآنی آیات با ارسال حداقل 3 میلیون پیامک قرآنی مهم‌ترین سیاست های قرآن و دین مبین اسلام را در عرصه خبر و خبر رسانی یادآوری نماید.

وی ادامه داد: همراه اول علاوه بر ارسال پیامک ‌های قرآنی هزینه کلیه جوایز دومین جشنواره نشریات مکتوب و دیجیتال قرآنی آیات را تقبل نموده و انشاءالله هر ساله در این حرکت عظیم قرآنی مشارکت خواهد نمود. یکی از خدمات کنونی همراه اول امکان ارسال روزانه آیات قرآن کریم در صورت درخواست مشترکین است. مشارکت اپراتورها در برگزاری جشنواره های قرآنی باعث افزایش توجه عموم مردم به مفاهیم قرآنی خواهد شد.

دومین جشنواره نشریات مکتوب و دیجیتال قرآنی آیات 19 اسفندماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با مشارکت همراه اول در تالار اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.

توصیه دبیر شورای عالی فضای مجازی به رایتل

بحث درباره اپراتور سوم تلفن همراه و مشکلات آن بحث تازه‌ای نیست. طی هفته‌های گذشته مسئولان مرتبط با بخش ارتباطات در کشور درباره سیم‌کارت‌های رایتل با امکان مکالمه تصویری مورد سوال قرار گرفتند تا شاید بدین واسطه بخشی از مشکلات این اپراتور برطرف شود.

هفته گذشته نیز شورای عالی فضای مجازی این‌گونه اعلام کرد که در صحبت‌هایی که به مناسبت اولین سالگرد تاسیس این شورا با برخی از آیات عظام در قم انجام شده موضوع اپراتور سوم نیز مورد توجه قرار گرفته است، اما حال پس از گذشت یک هفته از این‌ گفت‌وگوها مهدی اخوان‌ بهابادی در ارتباط با مذاکرات صورت گرفته اظهار کرد: در واقع تفاوت دیدگاهی بین دیدگاه شخصی حقیر و آیات اعظام وجود ندارد و ما در مذاکرات دغدغه‌های آقایان را درک کرده و برای آنها احترام قائلیم و خود را موظف به پیگیری تمامی دغدغه‌های آنها می‌دانیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در عین حال یاد‌آور شد: در این زمینه با مسئولان اپراتور سوم نیز چندین جلسه داشته‌ایم و از آنها خواسته شده درباره این دغدغه‌ها چاره‌اندیشی کنند و حال باید صبر کرد تا نتیجه نهایی مشخص شود.

اما رییس مرکز ملی فضای مجازی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی او از آینده این اپراتور و احتمال حل مشکلات آن اظهار کرد: برداشت ما این است که در زمان صدور پروانه اپراتور سوم دقت لازم صورت نگرفته و قطعا یکی از مواردی که لازم بوده در این بخش مورد توجه جدی قرار بگیرد بخش پیوست‌های فرهنگی است که کلا راجع به این موضوع غفلت شده است.

اخوان بهابادی ادامه داد: اکنون بسیاری از مشکلات امروز این اپراتور به دلیل عدم دقت در صدور پروانه است که بالاخره این اتفاق رخ داده اما با این حال هنوز دیر نشده و می‌توان برای این موضوع راهکاری پیدا کرد و به همین دلیل ما در حال مذاکره هستیم. وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این‌که آیا ممکن است به واسطه مشکلات به وجود آمده اپراتور سوم مجبور به حذف مکالمات تصویری خود شود، خاطر نشان کرد:‌ اگر رایتل بتواند راه‌حلی برای دغدغه‌های فرهنگی مطرح‌ شده پیدا کند نیازی به قطع خدمات نخواهد بود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فرهنگ‌سازی جزو وظایف اپراتور‌های ارتباطاتی محسوب می‌شود، توضیح داد: بله قطعا این موضوع وظیفه اپراتور است چرا که ما ملاحظات حاکمیتی را اعلام می‌کنیم و اپراتورها باید راهکاری برای آنها پیدا کنند.