شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

کاهش محبوبیت پیامک در بین کاربران جهانی

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داده است که تعداد زیادی از کاربران سراغ ابزارهای پیام‌رسان رایگان یا کم‌هزینه رفته‌اند و آن‌ها را جایگزین سرویس پیامک کرده‌اند. مرکز تحقیقاتی Ovum با اعلام این خبر توضیح داد که روند یاد شده باعث شده است تا از مجموع درآمدهای شرکت‌های مخابراتی سراسر جهان برای سرویس پیامک (SMS) کاسته شود و اپراتورها را نگران کند.

بررسی جدید این مرکز تحقیقاتی نشان داد 31 درصد افرادی که در این بررسی حضور داشتند اعلام کردند که از سرویس‌های ارسال پیام استفاده می‌کنند و این اتفاق باعث شده است تا کمتر سراغ سرویس پیامک بروند. کشورهایی مانند استرالیا، برزیل، چین و فرانسه بیشترین تاثیر را از روند کاهش تمایل کاربران برای ارسال پیامک دیده‌اند و این در حالی بوده است که آلمان، روسیه و آمریکا هم توضیح دادند که میزان ارسال پیامک بین مشترکان موبایلی آن‌ها افزایش یافته است.

بر پایه نتایج این مطالعه تاثیرات اولیه استفاده از ابزارهای پیام‌رسان بر سرویس پیامک و پنل ارسال sms قابل مشاهده است و پیش‌بینی می‌شود میزان علاقمندی کاربران برای استفاده از این قبیل ابزارها باز هم افزایش یابد. در حالی که میزان محبوبیت دستگاه‌های الکترونیکی بین کاربران افزایش زیادی یافته است، این قبیل ابزارهای پیام‌رسان هم به صورت همزمان محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند. همچنین، 34 درصد مشترکان سرویس Skype و 51 درصد سرویس WhatsApp توضیح دادند به واسطه استفاده از این قبیل ابزارها، میزان استفاده آن‌ها از سرویس پیامک کاهش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد