شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

لزوم تشریح خدمات مثبت رایتل

ایتنا - خدمات ویژه نسل سوم ارتباطات،‌ حتی در علم پزشکی، امدادرسانی‌ها و البته کنترل و نظارت والدین و امور مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری معتقد است: تببین خدمات رایتل باید به خوبی انجام پذیرد چراکه زیر توسعه تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه منشاء خدمات بسیار زیادی در کشور خواهد بود. احمد بزرگیان اظهار کرد: مسئولان رایتل باید به تشریح خدمات مثبت و امکاناتی که نسل سوم تلفن همراه در اختیار مردم قرار می‌دهند به ویژه نزد چهره‌های تاثیرگذار و با نفوذ جامعه بپردازند.

چند سال پیش و در دوره راه‌اندازی این سرویس نیز برخی مقاومت‌ها از سوی برخی نهادها صورت می گرفت. نسل سوم ارتباطات دارای خدمات ویژه‌ای است که نمی‌توان در شرایط امروز جهان از آن چشم پوشی کرد، خدمات ویژه این نسل از تلفن همراه می تواند در جراحی‌ها برای پزشکان، در امدادرسانی های ویژه، در کنترل و نظارت والدین و مدیران و مسئولین کشور و موارد بسیار متعدد دیگر موثر باشد. در بخش فرهنگی باید کار و سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود. رایتل باید پیش و همگام با توسعه شبکه، پیش‌نویس‌های فرهنگی نیز آماده و اجرایی کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد