شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

افتتاح نخستین کنگره موبایل در ایران

نخستین کنگره موبایل ایران صبح روز 29 بهمن ماه 91 در سالن یک نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد. جشنواره موبایل در سالن 38 نمایشگاه که محل استقرار اپراتورهای تلفن‌همراه و رسانه‌های فعال در حوزه فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی هستند، افتتاح شد.

این کنگره به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور تا دوم اسفندماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به کار خود ادامه می‌دهد.

شناسایی عمومی اقشار مردم با فناوری‌های نوین همراه، بررسی نقشی که این فناوری می‌تواند در زندگی مردم داشته باشد، شناسایی گروه‌های جوان و نخبه و شناسایی سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در عرصه تلفن همراه و خدمات قابل ارایه بر بستر ارتباطاتی آن، ایجاد شور و هیجان و ترغیب به مشارکت به اشکال مختلف در بعضی از گروه‌های اجتماعی در رابطه با ورود فناوری های نو به کشور از جمله اهداف کنگره به حساب می‌آیند.

ایجاد فضایی برای آشنایی و تعامل سازنده بین متخصصان، شرکت‌ها، سازمان‌ها، صنایع و اپراتورهای تلفن همراه، تولید واژگان، اصطلاحات و فرهنگ بومی برای مفاهیم مرتبط با فناوری‌های نوین تلفن همراه و معرفی صحیح آن‌ها، ترویج استفاده از خط و زبان فارسی در فضای تلفن همراه و  ایجاد پیوند بین ارائه‌دهندگان خدمات فناوری‌های همراه و صاحبان فکر و توانایی‌های فنی به منظور زمینه‌سازی برای رشد نخبگان جوان و ارتقاء سطح خدمات ارایه شده در جامعه از دیگر اهداف این رویداد محسوب می‌شود.

بخش اصلی کنگره موبایل ایران شامل همایش‌های علمی تخصصی، مسابقات و جشنواره نوآوری‌های همراه ایران است، همچنین نمایشگاه تخصصی، نمایشگاه کار، مسابقات زنده و حضوری از دیگر بخش‌های این کنگره محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد