شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

نحوه تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی

برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی، طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید:

الف) شارژ سیم کارت: ابتدا بابت تفاوت بهای سیم کارت های دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال شارژ کنید. مبلغ مورد نظر با توجه به قیمت های تخفیفی سیم کارت های ایرانسل ارائه گردیده و تا اطلاع ثانوی در خصوص هرگونه تغییر قیمت سیم کارت های ایرانسل معتبر می باشد.

ب) ارسال درخواست: پس از اینکه سیم کارت خود را تا مبلغ مذکور شارژ نمودید، با اجرای هر یک از روش های زیر، می توانید برای تبدیل سیم کارت درخواست بدهید:

1. شماره گیری کد #۴* ۷*۱۴۰* از خط ایرانسل
و یا
2. تماس با 700 از خط ایرانسل و سپس وارد کردن شماره های 7 و بعد 7 طبق دستورالعمل سیستم راهنما

پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، از حساب سیم کارت اعتباری کسر شده و به این ترتیب، نوع حساب شما در سیستم ایرانسل، ظرف 24 ساعت از اعتباری به دائمی تبدیل شده و می توانید از آن پس، از سیم کارت خود با ویژگی های سیم کارت دائمی استفاده کنید.

با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، سیستم، مشترکین را به طور خودکار در طرح پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی قرار می دهد؛ با این حال، شما می توانید بمجرد تکمیل مراحل تبدیل سیم کارت، هر یک از طرح های تعرفه تشویقی را که مایل باشید مطابق شرایط ذکر شده در بخش طرح های تعرفه تشویقی، انتخاب نمایید.

نکات قابل توجه
 - درصورتیکه حساب خود را بیش از یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال شارژ کرده باشید، مابقی اعتبار شارژ شده به حساب سیم کارت دائمی شما منتقل می گردد.
 - اطمینان حاصل نمایید که ثبت نام سیم کارت اعتباری شما تکمیل شده باشد؛ زیرا در غیر اینصورت، تبدیل نوع سیم کارت امکان پذیر نخواهد بود.
 - ارائه کد پستی صحیح و تکمیل ثبت نام سیم کارت الزامیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد