شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

ش مثل شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل

یکی از محورهای رقابتی اپراتورها در خیلی از کشورهای دنیا، بسته‌های تشویقی است که در قالب آن، کاربران می‌توانند در مدت زمان خاصی از مقدار معینی اعتبار با ارزش افزوده استفاده کنند. مثلا یک اپراتور اعلام می‌کند اگر از من 20 دلار اعتبار بخری که آن را صرفا در یک ماه مصرف کنی من این 20 یورو را به 100 دلار تبدیل می‌کنم. البته بسته‌های تشویقی هر اپراتوری جزئیات و ساز و کار اجرایی خاص خودش را دارد که موضوع این مطلب نیست.

در این میان، ایرانسل هم به عنوان یک اپراتور ایرانی طرح‌هایی برای جذب مشتری دارد که اگرچه در مقایسه با طرح‌های بسیاری از اپراتورهای خارجی چنگی به دل نمی‌زند اما خب به هر حال از هیچی که بهتر است!

با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» در یک مدت زمان معین، می توانید بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا SMS یا پیام چندرسانه ای ارسال کنید. با استفاده از کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز می‌توانید با دریافت رمز 16 رقمی به مبالغ 10 ، 20 ، 50، 100 و 200 هزار ریال از طریق مراجعه به خودپرداز بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش، رمز خریداری شده را وارد کرده و به ترتیب معادل 11.538 ، 23.077 ، 57.692 ، 115.385 ، 230.769 ریال شارژ دریافت کنید.


نحوه فعال‌سازی شارژ شگفت انگیز: برای فعال‌سازی «شارژ شگفت انگیز» کافیست، به جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت انگیز» را شماره‌ گیری کنید. برای مثال، می‌توانید پس از دریافت رمز 16 رقمی خود برای شارژ 10.000 ریالی، به جای شماره‌گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت شما را معادل 10.000 ریال شارژ می‌کند، همان شماره رمز 16 رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت انگیز» شماره‌گیری نمایید، تا سیم کارت شما 12.000 ریال شارژ شود. بدین ترتیب، 10.000 ریال شارژ معمول، شامل تماس‌های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما 2000 ریال شارژ اضافه شده، تنها برای تماس‌های داخل شبکه خواهد بود.

توجه:
1. برای اطلاع از میزان اعتبار خود، #۱*۱۴۰* یا #۱*۱۴۱* را شماره‌ گیری کنید.
2. شما می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز مکالمه کرده و یا تعداد زیادی پیام‌ کوتاه و پیام چندرسانه ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه استفاده نمایید. همچنین می توانید از محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز هم استفاده کنید.
3. بایستی در مدت زمان مشخصی شارژ را استفاده کنید وگرنه شارژتان پس از مدت زمان تعیین شده از بین می رود و غیر قابل استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد