شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

ترفند افزایش شارژ گوشی موبایل

1. اگر از بلوتوث استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید. بلوتوث خود به تنهایی باتری زیادی مصرف می کند. بعد از استفاده هدست یا هندزفری بلوتوث یا نقل و انتقال فایل، عکس، صوت و ... از طریق بلوتوث فراموش نکنید آن را خاموش نمایید.
2. نور صفحه نمایش خود را کم کنید. بعضی از گوشی ها بطور خودکار نور صفحه نمایش خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند ولی بعضی دیگر از گوشی ها این قابلیت را ندارند و باید خود کاربر این کار را انجام دهد.
3. از عکس های متحرک استفاده نکنید. محافظ های صفحه نمایش و عکس های متحرک پس زمینه بسیار جالبی هستند ولی مصرف باتری شما را بیشتر می کنند.
4. زنگ موبایل خود را تنظیم کنید. زیرا زنگ با صدای بلند، به همراه لرزش، انرژی زیادی مصرف می کند که باعث می شود باتری زودتر خالی شود.
5. باتری خود را بشناسید. بعضی از گوشی ها باتری های لیتیومی دارند و برخی باتری های نیکلی. در مورد باتری های نیکلی، قبل از اولین بار استفاده باید گوشی خود را تا 10 ساعت شارژ کنید تا تمام ظرفیت باتری قابل استفاده شود، اما درباره باتری‌های لیتیومی تنها تا زمانی که اعلام می کند باتری شارژ شده است کافی است. باتری های نیکلی بعد از مدتی استفاده از آن و شارژ مجدد، نیاز به تخلیه کامل باتری دارد چون در غیر این صورت زود خراب می‌شود ولی باتریهای لیتیومی این مشکل را ندارند. این باتریها را هر موقع که لازم بود شارژ کنید و لازم نیست صبر کنید تا شارژ موبایل تان کاملا تخلیه شود.
6. باتری را خنک نگهدارید و جلوی نور آفتاب قرار ندهید باتریهای لیتیومی در خود تجهیزات محافظت در برابر حرارت دارند که اگر مدت طولانی در شارژ باشند صدمه ‌ای به آنها وارد نمی شود. اما با این حال اگر باتری های لیتیومی را بیش از یک هفته شارژ کنید یا اگر گوشی شما مرتب مقابل نور مستقیم آفتاب یا نزدیک‌ منبع گرمایی باشد، صدمه می‌بیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد