شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

ارائه اینترنت حجمی به کاربران توسط مخابرات

این روزها بحث تغییر تعرفه در حوزه‌های مختلف در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات موضوعی است که به نوعی بحث روز محسوب می شود اما در این زمینه تاکنون درباره تغییرات تعرفه اینترنت صحبت چندانی نشده است. از این پس برای تعرفه‌های اینترنت براساس مصوبه‌ای که سازمان تنظیم مقررات ابلاغ کرده برای سرعت‌های مختلف براساس حجم آن‌ها قیمت‌های مختلفی اعمال خواهد شد.

در حال حاضر تمام تعرفه‌ها برای اجرا به استان‌های مختلف فرستاده شده است، این طرح در حال اجراست و باعث می‌شود هزینه‌ها به مراتب کمتر از گذشته شود چرا که در شیوه جدید کارکرد و حجمی که افراد مورد استفاده قرار می‌دهند محاسبه خواهد شد و مشتری مجبور نخواهد بود مبلغ خاصی را به طور ثابت پرداخت کند و حتی مدتی از اینترنت هم استفاده نکند. با استفاده از این شیوه کاربران حتی می توانند در صورتی که برای مدتی از اینترنت استفاده نکرده‌اند هزینه پرداخت نکرده و تنها تعرفه‌های اندک آبونمان را بپردازند.

اگر فردی که اینترنت خود را از شرکت مخابرات می‌گیرد و از این پس برای مدتی از اینترنت استفاده نکند، هزینه استفاده از اینترنت به صفر خواهد رسید یا نه؟ اگر قرارداد کاربر به صورت حجمی باشد و ثابت نباشد در صورت استفاده نکردن از اینترنت تنها مبلغ مربوط به آبونمان را پرداخت خواهد کرد.

تاکنون تمام قراردادها به شکل ثابت بوده و مشترکی به صورت حجمی قرارداد نبسته است. کاربران می توانند با مراجعه به دفاتری که ثبت نام اینترنت خود را در آن‌ها انجام داده‌اند نسبت به دریافت اینترنت حجمی اقدام کنند و سرویس خود را تغییر دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد