شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

تاریخ مصرف برای کارت شارژهای رایتل

کارت شارژهای رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای این شرکت نیز مثل سیم‌کارت‌ها بعد از گذراندن مدت زمانی خاصر منقضی خواهند شد. مدت اعتبار شارژ رایتل از زمان وارد کردن شماره رمز شارژ به حساب می آید و اگر مشترک تا پایان مدت اعلام شده تمام مبلغ شارژ خود را مورد استفاده قرار ندهد، بعد از اتمام شدن مدت اعلام شده اعتبار شارژ، سیم‌کارت رایتل مشترک معلق و سیم کارت هم یک طرفه می‌شود و به محض شارژ مجدد مبلغ اعتبار شارژ باقی مانده از شارژ دوره قبل به اعتبار شارژ جدید افزوده خواهد شد.

در صورت خرید شارژ جدید قبل از پایان مدت اعتبار شارژ گذشته هر کدام از مدت زمان‌های مربوط به اعتبار شارژ تازه یا گذشته که بیشتر باشند، به عنوان مدت اعتبار شارژ  تازه لحاظ خواهد شد.

کارت شارژهای رایتل با قیمت 2 هزار تومان و اعتبار یک هزار و 904 ریالی از 90 روز اعتبار، کارت شارژهای 5 هزار تومانی با 4 هزار و 761 ریال اعتبار از 270 روز اعتبار خواهند داشت و کارت شارژهای 10 هزار تومانی با 9 هزار و 523 ریال اعتبار از 540 روز اعتبار زمانی خواهند داشت.

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل می‌توانند با شماره‌گیری کد *140# از مانده اعتبار شارژ خود اطلاع پیدا کنند. همچنین مشترکین سیم کارت های رایتل می‌توانند با تماس با مرکز تماس رایتل با شماره تلفن 2920 از طریق سیم‌کارت رایتل یا شماره تلفن 2920-021 از بقیه خطوط از میزان اعتبار شارژ  حساب خود آگاهی یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد