شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

نیازسنجی مخابرات برای کشف نیاز‌های شهروندان

کمیته‌ نیازسنجی مخابرات به منظور کشف نیاز‌های جدید برای شهروندان راه‌اندازی شده است. بازار کشور نیاز به خدمات مخابراتی دارد و خصوصی‌سازی با اصلاح ساختار به دنبال رفع نیاز‌های مردم و بازار است. تغییر ساختار در نحوه‌ عرضه‌ خدمات به مشتریان تغییر جدی است به همین دلیل است که خدمات ارتباطی مخابرات به صورت همگرا در سراسر کشور با نام و برند یکسان عرضه خواهد شد.

تلفن ثابت به عنوان قدیمی‌ترین خدمت مخابراتی در حالی صاحب برند و نشان اختصاصی می‌شود که اینترنت پرسرعت و تلویزیون اینترنتی به عنوان اپراتور اول ارتباطی کشور نیز هر یک برند‌های اختصاصی خود را خواهند یافت. مخابرات ایران در حال پوست‌اندازی است، از همین رو در حال حاضر در مجموعه مخابرات ایران محصولات متنوعی عرضه می‌شوند که از قدیمی‌ترین آنها (تلفن ثابت) گرفته تا جدید‌ترین‌شان (تلویزیون اینترنتی) صاحب نام و نشان اختصاصی نیستند و مشترکان همواره به اعتبار نام مخابرات از این محصولات استفاده کرده‌اند.

توسعه‌ خدمات دیتا را از مهم‌ترین اهداف شرکت مخابرات ایران است. توسعه‌ دولت الکترونیکی تنها بر بستر توسعه‌ پهنای باند و گسترش خدمات الکترونیکی میسر است، به همین دلیل مخابرات ایران ارائه‌ خدمات دیتا و مبتنی بر IP را توسعه داده است، چنان‌که شمار مشترکان پهنای باند مخابرات از یکصد هزار مشترک در دو سال گذشته به سه میلیون مشترک در سال 91 افزایش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد