شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

شارژ آنلاین

شارژ آنلاین ایرانسل همراه اول و تالیا

واگذاری رایتل فقط به بالای 18 ساله ها

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: کارکرد فناوری‌ها متناسب با شرایط مکانی، زمانی و موقعیت مخاطبان متفاوت است، لذا در ورود هر نوع فناوری جدید باید دقت کرد تا فناوری اثربخشی مناسبی داشته باشد. برخی از مکان‌ها احتیاج به آرامش کامل دارند، لذا در چنین مکانی توجه به زمان و مخاطب، اصل ورود فناوری و امکانات جدید به آن مکان است، در این محیط، مخاطب نیاز به آرامش کامل دارد لذا صرف استفاده از امکانات جدید، علی‌رغم همه محاسنی که دارند، با توجه به شرایط مخاطب، قابل توجیه نیست.

هفته گذشته از سوی یکی از مسوولان آموزش و پرورش ورود پایلوت "رایتل" به مدارس اعلام شد، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در این باره گفت: امکان اجرای این کار قبل از صدور مجوز وجود ندارد، ضمن آنکه با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی کنونی، استفاده از موبایل و رایتل در مدارس مورد تایید شورای عالی آموزش و پرورش نیست.

شاهین آرپناهی مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم نیز در این باره اظهار داشت: رایتل تاکنون هیچ مذاکراتی در این زمینه با آموزش و پرورش نداشته و هیچ برنامه‌ای نیز برای ورود به مدارس ندارد. هم چنین طبق قانون هیچ اپراتوری امکان فروش سیم کارت به افراد زیر 18 سال را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد